Wednesday, February 20, 2013

KESELESAAN PADA SENDI ANDA

Assalamualaikum..
 Alhamdulillah,masih diberi kesempatan untuk berkongsi tentang cara penjagaan kesihatan bersama anda..Bercerita tentang masalah sendi anda..Pasti ramai yang mengalami masalah sakit pada sendi lutut,pinggang,pinggul,bahu dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya..hihihi..Apabila umur semakin meningkat ,tulang rawan akan menyusut secara semulajadi..Apabila tekanan fizikal berterusan,ia akan memberi bebanan kepada tulang rawan dan mempercepatkan proses kerosakkannya.Akibatnya,ketidakselesaan sendi akan membataskan pergerakkan seseorang.Tak lupa juga pada para atlet dan seseorang yang aktif,masalah sakit sendi lutut sering dihadapi oleh mereka.



Adakah kita perlu menjaga kesihatan sendi dari usia muda??
Ya!Itu sudah tentu..Penjagaan sendi dari awal dapat menjadikan sendi anda sihat pada masa akan datang.Sakit atau tidak..Penting untuk anda mendapatkan nutrisi seiring dengan peningkatan usia anda..

Apakah kelebihan Advanced Joint Health Tablet?

  • Menyokong keselesaan sendi. - Ekstrak Boswellia menghalang pembentukkan bahan kimia yang menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.Ekstrak Boswellia mengandungi bahan aktif seperti asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen pada sendi. - Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan sendi menigkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan.Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.
  • Memelihara tisu penyambungan yang sihat. - Zinc,tembaga dan Vitamin C membekalkan sokongan nutrien pada kolagen dan kompenan tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.
AJHT diperbuat daripada tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral.Ia merupakan 100% vegetarian tablet..


Kesan boleh dirasai seawal 5 hari*..
(Berdasarkan ujian klinikal dijalankan Shaklee)

Makan sendiri atau hadiahkan kepada ibu bapa anda..Pasti semua bahagia..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...