Monday, March 25, 2013

SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum..Sedar tak sedar dah sampai ke penghujung March dah..April bakal tiba..Semestinya mama happy sebab my daughter Zahra 2 tahun 11 April ni..Hadiah birthday dah bagi..(xboleh mintak dah ye)..
Teringat plak 2 tahun lepas sebelum Zahra lahir,pening dok memikirkan apa set pantang nak guna lepas bersalin..Masa tu tak kenal Shaklee lagi.Memang rugi.Last-last beli Set berpantang jenama tuttttttt..(censored)..Tak leh bagitau,nti kena mintak royalti pulak..hihihihi..Good news Set berpantang ni murah je..RM150 je..Ada 4 botol plus beberapa sachet jamu yang khusus untuk elak meroyan,lagi satu xingat..Bad news pulak,makan sebotol je..Rugi lagi 3 botol.Kenapa?Sebabnya,bila dah habis pantang rasa lain macam je nk makan jamu dalam set berpantang.Mesti ramai macam tu kn..
Kalaulah dah kenal Shaklee time tu mesti tak rugi..Nak tau kenapa??

  • Dalam set berpantang terdiri daripada vitamin-vitamin je.Tak de jamu,bila jamu ni kan,anak jaundice kena stop..Bila lama stop,sempat habis tempoh berpantang tu,nak lagi ke telan jamu tu..
  • Set berpantang Shaklee boleh makan terus walaupun anak jaundice dan dah habis pantang..Bagus untuk breastfeeding mom..Susu banyak.
  • Boleh share dengan suami..Boleh sihat sama-sama..
Set berpantang Shaklee terdiri daripada:


ADD ON (OPTIONAL)


B Complex 
B Complex membantu mengatasi kelesuan, penting bagi kesihatan mental mambantu mencegah kemurungan (meroyan) dan sebagai penenang (anti stress). Perlu bagi urat saraf. Untuk ibu-ibu yang baru melahirkan anda memerlukan B Complex bagi mengatasi masalah kelesuan dan dapat mengatasi kemurungan atau meroyan.

Vitamin C (Sustaine Realease Vita-C)
Vitamin C penting dalam pembentukan kolagen dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan. Membantu dalam proses pemulihan luka dan membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan badan. Bagi ibu-ibu yang baru melahirkan sudah tentu anda inginkan luka cepat pulih dan Vitamin C adalah jawapan kepada masalah tersebut.

Vitalea (Multivitamin with iron)
Multivitamin mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral, menambah kepada apa-apa makanan yang kurang di dalam badan kita. Sangat bagus diambil oleh ibu-ibu yang berpantang kerana kita tahu bahawa semasa berpantang banyak makanan yang tidak boleh diambil, dan multivitamin adalah pilihan terbaik bagi menggantikan makanan tersebut. Iron juga penting untuk ibu yang telah kehilangan banyak darah sewaktu melahirkan.

Zinc Complex
Zinc membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran dan dalaman (rahim), bagi yang tidak makan ikan haruan atau pati ikan haruan, zinc adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan ikan haruan. Selain itu zinc juga membantu untuk mengurangkan masalah keguguran rambut selepas melahirkan.Yang penting sekali ialah zinc dapat membantu dalam masalah "kedinginan" selepas bersalin.


Sebagai tambahan,digalakkan ibu-ibu selepas melahirkan menambah ESP,ALFALFA dan OSTEMATRIX dalam set berpantang anda..

ESP dan ALFALFA,meransang aliran susu lebih baik,memperbaiki tisu-tisu dalam badan,memperbaiki organ-organ dalaman wanita..(special bonus,bertindak sebagai kacip fatimah tau!)

Ostematrix membantu mencegah masalah sembelit yang sering dihadapi oleh kebanyakkan wanita selepas bersalin.

Salah satu testimoni pengguna yang berpuas hati:


Info / Order
pm di  Mama Zahra'Z Story
atau sms 019-3845992...
Konsultansi percuma diberikan...




3 comments:

  1. berapa harga per set untuk berpantang ni?

    ReplyDelete
  2. Pink Lily Lady,sms sy 019-3845992..nti sy sms hrga..
    @pn beri sy nama fb..sy pm..

    ReplyDelete
  3. 0182805198 whtspp saya price set bsalin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...