Friday, June 6, 2014

KHASIAT VITAMIN E SHAKLEE

Assalamualaikum..Best promosi Shaklee bulan June 2014 kali ni.Vitamin E Shaklee.Favourite saya tu.Saya mengalami masalah kulit berminyak.Start consume Vitamin E + Vitamin C,masalah kulit minyak,Alhamdulillah dah takde.Dulu muka ni kalau tak berbedak,start keluar minyak-minyak tu memang tersangat rimas.Sekarang dah takde masalah tu tersangat lah happy.



Apa kebaikan yang terdapat dalam Vitamin E Shaklee ni?Jom saya cerita satu persatu.

  • Ia berfungsi sebagai antioksidan yang menghalang kehadiran radikal bebas dalam tubuh badan kita.Radikal bebas dapat merosakkan sel-sel dalam tubuh badan kita dan mampu menjadi punca penyakit seperti kanser.
  • Vitamin E Shaklee mengandungi Selenium.Pengambilan Vitamin E dengan Selenium dapat memberikan kesan yang optimal.Tanpa Selenium adakala ia boleh menjadi racun dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat berfungsi dengan baik.
  • Vitamin E juga membantu mempercepat proses penyembuhan luka.Untuk ibu menyusu,pengambilan Vitamin E dapat mengurangkan masalah puting melecet dan jika diamalkan secara konsisten ia dapat mencerahkan bahagian puting yang telah menjadi gelap.
  • Vitamin E membantu menghilangkan parut dan jeragat serta menjadikan kulit lebih berseri.
  • Vitamin E membantu memperlambatkan proses penuaan (anti aging).Sifat anti oksidan membantu mencegah kehadiran radikal bebas yang merosakkan sel yang mengakibatkan seseorang itu kelihatan tua sebelum usia.
  • Vitamin E membantu menjaga kelembaban kulit dan melindungi kulit dari masalah kekeringan,iritasi dan kulit merekah.
  • Bagi ibu-ibu menyusu kehadiran hormon prolaktin yang tinggi akan menyebabkan masalah kedinginan dalam hubungan suami isteri.Dengan pengambilan Vitamin E hal ini dapat meningkatkan keinginan isteri untuk bersama dan Vitamin E juga membantu meningkatkan kesuburan wanita.Sebab itulah Vitamin E turut dikenali sebagai VITAMIN CINTA.
  • Vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat PMS.
  • Pengambilan 100iu vitamin E sehari dapat mengurangkan risiko serangan jantung.Apabila anda mengamalkan 400iu sehari anda juga dapat mmengurangkan risiko Alzheimer.Vitamin E Shaklee mengandungi 400iu dalam 1 kapsul.
  • Vitamin E membantu fungsi perbaikan DNA dan melindungi sel-sel tubuh yang mana akan membantu kulit,jantung,otot dan sel darah merah supaya sentiasa dalam keadaan baik.
Bulan ni promosi Vitamin E Shaklee.Jika anda pengguna tegar Vitamin E,jom grab 6 botol ,1 botol akan diberikan secara percuma.Lebih jimat,lebih untung.

Yang baru nak mencuba boleh hubungi saya untuk lebih INFO dan ORDER..
0193845992 - Dila


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...