Wednesday, June 10, 2015

CARA RAWAT TUMIT KAKI PECAH-PECAH

Assalamualaikum..

Pernah tak anda alami masalah tumit kaki pecah-pecah?

Saya sendiri pernah alami..Sampai 1 ketika dah la tengok tumit pecah-pecah..Tak lawa..Pastu sakit pulak tu.Woo...Memang perit sangat.Nak menapak pun pedih.Tapi takdela sampai tak boleh berjalan ye.Cuma pedih jela.



Nampak tak keadaan kaki saya.Burukkan?Hehehe..
Tengok pulak keadaan kaki saya lepas 3 kali sapu.3 hari..Saya sapu sekali sehari je sebab kadang-kadang Herbal Blend saya ni hilang.Kejap ada kejap takde sebab sapu tempat lain,letak tempat lain.Pastu cari tak jumpa.Normal la tu kan.Hihihi..

Takde guna produk mahal-mahal pun.Tak payah guna sampai 1 tiub baru ok.Tengoklah 3 kali sapu,positif tak perubahan pada tumit kaki saya?

Herbal Blend ni MULTI-PURPOSE CREAM tau.Jadi ia sesuai untuk disapu pada semua jenis masalah kulit.Ruam,Eczema,Panau,Jeragat,Jerawat pun boleh.Baby pun sesuai guna krim ni.

Jadi 1 tiub ni 1 keluarga boleh guna.Jimat tak?

Berapa harga 1 tiub 113g ni?

Owh..Harga 1 tiub ni RM29 je dek-dek non semua.Murah kan?Guna pun tak yah sapu banyak-banyak.Nipis-nipis pun dah dapat hasil yang super duper awesome.

Kalau berminat nak dapatkan KRIM AJAIB ni..
Boleh SMS/Whatsapp saya 019-3845992 atau boleh email dilazaini17@gmail.com....
Contact terus FB page saya DiLa ZaiNi...

Love,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...