Monday, June 1, 2015

MANFAAT VITAMIN E UNTUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN

Assalamualaikum..

Vitamin E merupakan antioksidan yang terbaik untuk tubuh.Ia boleh didapati daripada pengambilan makanan seperti kekacang,buah-buahan seperti epal dan blueberry.Selain itu,Vit E boleh diperolehi dari sayur-sayuran seperti tomato,ubi jalar dan sayuran hijau.


Jika sukar untuk memakan makanan seperti di atas,Vit.E dapat diperolehi daripada pengambilan supplement.

Keperluan Vitamin E untuk seorang dewasa adalah 200-400mg sehari.Jika sukar mendapatkan dos secukupnya dari pengambilan sayuran atau buah-buahan,Vitamin E Shaklee menyediakan dos secukupnya untuk bekalan harian kita.

Manfaat yang boleh diperolehi daripada Vitamin E.

  • Menyembuhkan luka dengan cepat.Keluarkan sedikit vitamin E dan oleskan pada luka.InshaAllah luka cepat baik.
  • Anti-Penuaan terbaik.Kesan pengambilan vitamin E kulit muka akan sihat dan menegang.Kulit kelihatan cantik dan kelihatan muda.Garis-garis halus pada wajah akan berkurangan.
  • Mengurangkan krem ketika haid.Jika anda mengalami krem ketika haid,ambil vitamin E 1-2 biji.Masalah krem kaki dapat dikurangkan.Selain Vitamin E,anda boleh mengamalkan Ostematrix untuk mengurangkan masalah krem kaki ketika haid.
  • Vitamin E untuk kesuburan.Jika diamalkan oleh kaum lelaki,ia membantu meningkatkan penghasilan sperma dan memberi keupayaan kepada sperma untuk bergerak dan berenang.Vitamin E juga dikenali sebagai VITAMIN CINTA kerana ia mampu memberi keinginan bersama.(Khas untuk yang berkahwin sahaja.)Jangan risau bagi mereka yang belum berkahwin tapi mahu mengamalkan Vitamin E.Ia bertindak mengikut kesesuaian tubuh.

Bulan June ni ada promosi HEBAT Vitamin E dan Vitamin C tau.


Jadi sesiapa nak kulit cantik,mulus dan menawan hari raya nanti.Lekas-lekas grab 1 set Vitamin E dan Vitamin C.Promosi berlangsung sepanjang June 2015.

Lagi cepat beli,lagi cepat cantik u'olls.

Order/Info
SMS | Whatsapp : 0193845992
Email : dilazaini17@gmail.com

Love,



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...