Monday, April 6, 2015

DILEMA WANITA,BAJU TAK MUAT LEPAS BERSALIN

Assalamualaikum,


Bagi seorang wanita hamil,berat badan mampu bertambah hingga 10-20 kg ketika hamil.Tetapi ianya berbeza setiap individu.Selepas melahirkan,berat akan turun banyak atau sedikit berbeza juga untuk setiap individu.Pengalaman saya sendiri,selepas melahirkan Zahra berat saya turun hingga 20 kg.

Video: Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! 


Namun begitu,hal yang merungsingkan para wanita apabila berat badan mereka naik semula.Malah lebih dari yang turun sebelumnya.Memang stress.Lemak susah sangat nak pergi..

Sifat lemak adalah zat organic hidrofobik,menyebabkan lemak sukar larut dalam air.Apabila kadar lemak berlebihan bertimbun di dalam tubuh,maka terjadilah perut buncit.

Petua tradisional untuk menurunkan berat badan:

Amalan meminum AIR TEH HIJAU.

  • Variasikan pengambilan,selain boleh diminum secara terus.Air teh hijau juga boleh dicampur bersama "yogurt" atau "yakult".

Amalan meminum AIR LIMAU NIPIS.

  • Jika anda kurang gemarkan air limau yang panas.Anda bolehlah bancuh dalam kuantiti yang banyak untuk dijadikan stok di dalam peti ais.Jika diminum Sejuk.Rasanya lebih sedap dan menyegarkan.
KINI,ada cara yang lebih mudah,lebih berkesan.

Amalkan SET KURUS Dari Shaklee.


Set kurus terdiri daripada :
  • HERB-LAX
  • LECITHIN
  • ALFALFA COMPLEX
  • CINCH SHAKE MIX
  • CINCH TEA MIX
Wow! Banyaknya????

Jangan risau,bukanlah semua perlu anda ambil.Tetapi jika anda mahukan keputusan yang lebih cepat,dan sesuai dengan bajet anda.Saya akan mencadangkan pilihan yang sesuai untuk anda.

Beberapa testimoni untuk anda.



Info/Order
SMS-Whatsapp : 0193845992 (Dila)
Email : gardthezzz@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...