Wednesday, April 1, 2015

TAK CUKUP TIDUR ANAK ASYIK NANGIS TAK CUKUP SUSU

Assalamualaikum...

Ramai yang mengeluh bila tak cukup tidur sebab anak asyik nak memerap masa tidur.Badan asyik sakit-sakit.Ada juga yang puting sampai melecet lagi parah luka sebab anak asyik nak melekap je.Kenapa jadi macam tu?Alhamdulillah saya ditakdir ada susu badan yang banyak dari dalam pantang lagi.Rezeki anak kan.Tapi susu badan yang banyak tu pun boleh jadi tidak mencukupi bila anak makin membesar.Saya sendiri pernah alami situasi tu.Masa tu umur Zahra baru 10 bulan.Susu badan saya CAIR dan kuantiti makin BERKURANG.Masa tu faham-faham jela,dia punye memerap,memang sakit badan nak tadah.Tidur pulak memang terganggu.Saya tahu susu ibu ni adalah susu terbaik untuk anak.Jadi saya mahu menyusukan anak-anak saya samapai mereka 2 tahun.

Kelebihan untuk bayi yang disusukan dengan susu ibu.



Masa tu saya sedar,saya perlu ambil supplement untuk tingkatkan kualiti dan kuantiti susu badan saya ni.Tapi suami saya tak support pun.Mungkin pada dia,susu badan tu sama je.Takkan cair dan tak kan berkurang.Anak kuat menyusu tu,perasaan saya je.Maklumlah anak sulung.Stress jugak la masa tu.Jadi saya tekad juga,biarpun guna duit sendiri,saya pun order je ESP.
Start saya amalkan ESP saya perasan yang susu saya makin pekat.Zahra masa tu pun dan kurang memerap.Alhamdulillah.


Video:Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan



Bila saya dah tak mengeluh sakit badan dan tidur tak terganggu,habis tin pertama ESP saya,suami sendiri hulur duit suruh beli ESP lagi.Seronok tengok anak dapat manfaat susu ibu sepenuhnya.Masa tu saya tambah sekali ALFALFA COMPLEX,nak tambah pula kuantiti susu badan ni.Alfalfa Complex ni "MILK BOOSTER".Memang meriah susu badan saya,susu makin BANYAK dan PEKAT.Saya makin semangat nak susukan Zahra.Susu badan 'maintain' meriah sampai Zahra 2 tahun 3 bulan.Berhenti menyusukan bukan sebab susu badan dah kering,tapi sebab saya mabuk teruk masa mengandungkan adiknya.

Saya masih mengamalkan ESP dan ALFALFA COMPLEX untuk proses penyusuan adik Qhayra.Alhamdulillah,susu badan masih meriah walaupun adik Qhayra dan berusia 1 tahun 2 bulan.Semoga saya terus berjaya menyusukan anak-anak saya.


Sesetengah induvidu masih belum mendapat kuantiti dan kualiti susu walaupu mereka sudah mengamalkan Set Penyusuan (Basic) ESP dan Alfalfa Complex.
Jika hal itu terjadi,ibu perlulah mengamalkan Set Penyusuan (Penuh) yang terdiri daripada :-
  • Vitalea
  • ESP
  • Alfalfa Complex
  • Vitamin C
  • B-Complex
  • Ostematrix
InshaAllah,kualiti dan kuantiti susu yang diingini meningkat.



Info / Order
019-3845992 (Dila Zaini)
Email : gardthezzz@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...