Friday, May 1, 2015

SHOPPING WARDROBE @ LAZADA

Assalamualaikum..

Haritu (15/4/15) kali ke-2,saya shopping kat www.lazada.com.my..Transaksi kali ke-2 lagi deras a.k.a cepatla.Sebab diaorang dah simpan rekod kita kan.Memula shopping dulu cuma beli sebijik mesin jahit mini.Masa tu tak perasan langsung yang kos penghantaran percuma hanya untuk pembelian RM80 ke atas.Jadi dengan rela hati bayar kos penghantaran RM25 untuk barang tu.Bila difikirkan balik agak menyesal la kan.

Next shopping saya beli pulak Wardrobe pakaian untuk simpan baju anak-anak.Ditambah dengan sepasang jam untuk saya dan suami.
Total kos RM100++.Yes....!!!Dapat Free Shipping.

Memula memikirkan ilustrasi wardrobe yang tinggi.Mula la dok pikir,nanti nak collect, muat tak masuk kete.(Lori GDex taknak anta kt umah..huhu..nangis tepi katil)


Cantik kan gambar wardrobe ni..Harga kat Lazada RM55 je.Harga luar RM100+++.Tak sure pulak harga asal.

Dalam dok pikir mcmn nak bawak barang yang panjang dimuatkan dalam kete.Sekali tengok sekotak wardrobe dalam anggaran 2 kaki je.Penat je pikir.


Ni first stage wardrobe tu.Banyak giler batang besi dalam kotak ni.Sambung-sambung jadi besar.Projek DIY jugakla.Seronok.

Hasilnya..Tadaaa...



Kemain lagi model tak berbayar tu.Lain sangat kan dari dalam gambar.Hihi..Apa-apa pun puas hati la sebab besar dan projek DIY yang sangat-sangat HAVE FUN!

Love,


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...